Accounts

Høj bil

204,-

Hestetrailer kan tilvælges gratis

Som medlem af Nexø Rideklub har du mulighed for at få tilskud til dine rejser med færgen i forbindelse med idrætslige arrangementer.

Alt du skal gøre er blot, at udfylde formularen herunder og betale det angivet beløb. Herefter vil en fra Nexø Rideklub henvende sig til dig med din billet, når den er bestilt.

Betingelser:

• Ordningen gælder kun for medlemmer af Nexø Rideklub.
  • Ordningen kan kun anvendes til og fra idrætsaktiviteter.
  • Billetter skal senest bestilles, her på hjemmesiden, syv dage før afgang.

Følgende er gældende ved reservation:

• Billetter skal bestilles online på Nexø Rideklubs hjemmeside. Nexø Rideklub booker billetter hos Bornholmslinjen snarest og senest en uge efter, at online bestillingen er modtaget.
  • Der skal tages forbehold for udsolgte afgange - tjek gerne selv inden bestilling.
    Klubben kan ikke gøres ansvarlig for udsolgte eller aflyste afgange.
  • Det er medlemmets eget ansvar at sørge for, at tjekke billetten ved modtagelse for eventuelle fejl.
    Klubben kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle fejl på billetten.
  • Billetter kan annulleres eller ændres helt frem til afgang.
    Ønskes der ændring i billetten skal Louise Jurlander Petersen kontaktes på caliente871@gmail.com
  • Annullering af billet er gratis og skal ske ved Bornholmslinjes kundeservice.
    Ved annullering kan der refunderes billetprisen fratrukket Nexø Rideklubs hånderingsgebyr på 5kr pr afgang.
  • Efter afgang betragtes billetten som benyttet og kan ikke længere refunderes eller ændres.
  • For regler angående køretøjer henvises til Bornholmslinjens hjemmeside.
  • Der tages forbehold for, at Bornholmslinjen kan ændre prisen for rabatordningen. I så fald vil man blive kontaktet og refusion kan finde sted.

Arrangement

Udrejse

Hjemrejse

Hvis ingen hjemrejse ønsket springes denne side over. Tryk næste længere nede.

Når du trykker 'Indsend og betal' vil du blive viderestillet til vores betalingsplatform 'Stripe'.
Stripe er en sikker og nem måde at lave online betalinger på.